Vad ska man skriva om egentligen

mars 24, 2009 misanstar
Etiketter: , ,

Ja det Ă€r svĂ„rt att komma pĂ„ nĂ€r man inte upplever jĂ€tte mycket. Det Ă€r lite lĂ€ttare för mamma att komma pĂ„ nĂ„got att skriva om för att hon upplever mer saker tror jag fast jag har nog mer fantasi. Jag ska till Kreta och Gotland i sommar, det blir nog kul. NĂ€r jag kommer hem sĂ„ har jag nog massor att skriva om. Men jag kommer sĂ€kert skriva innan det undra vad jag ska skriva om dĂ„. Om du vill hjĂ€lpa mig att komma pĂ„ nĂ„got skulle det va bra men du behöver inte. Och en sak till FÖRLÅT FÖR JAG INTE HAR KUNNAT SKRIVA PÅ ETT TAG  för att jag var inte sams med min blogg. Ps:nĂ€r jag fyllde Ă„r va jag pĂ„ lyx spa!!!!:). Ds: jag Ă€r sjuk igen:( ha det bra hejdĂ„

hast-pa-kreta
En fin bild jag hittade pÄ google den var fin och var tagen pÄ Kreta

Entry Filed under: Familj,Funderingar

4 Comments Add your own

  • 1. metterillion  |  mars 27, 2009 kl. 7:56 e m

    Vet du, min lilla raring, jag tror du upplever en hel massa saker, men att du kanske inte tÀnker pÄ dem just nÀr du ska skriva. Och fantasi Àr du en mÀstare pÄ! Puss pÄ dig/Mamma

  • 2. misanstar  |  mars 27, 2009 kl. 8:01 e m

    ok du kanske har rÀtt mamma:D DÄ ska jag bara försöka komma ihÄg nÀr jag skriver ha det bra Àlskar dig mamma:)

  • 3. Mimmi  |  mars 29, 2009 kl. 8:41 e m

    Hej, Misan! Du Àr bland de klokaste, fyndigast och mest fantasifulla smÄ tjejer jag kÀnner sÄ jag tror du har massor att skriva om. Skolan? Killar? Kompisar? Minnen? KÀnslor? Hoppas du mÄr bÀttre nu och att du och M kan ses pÄ lovet. Du Àr alltid vÀlkommen till oss! Alltid! /Mimmi

  • 4. liljan  |  april 29, 2009 kl. 2:29 e m

    hej MI!vad roligt att du kommer pÄ lördag till mig!


LĂ€mna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts